poniedziałek, 31 grudnia 2012

2012

Heeeej! Jutro Nowy Rok więc postanowiłam zrobić małe podsumowanie na blogu.
Te kilka miesięcy tutaj przyniosło mi wiele radości, jak i uśmiechu na twarzy Cieszę się, że założyłam bloga i nie spodziewałam się, że będzie mi sprawiał tyle radości. A to wszystko dzięki Wam!
Więc bardzo dziękuję wszystkim czytelnikom, obserwatorom i komentującym, bez Was nie miałoby to sensu. Zarówno jestem bardzo, bardzo wdzięczna wszystkim cierpliwym fotografom ( uwierzcie, że jestem bardzo męcząca, jeżeli chodzi o zdjęcia) i pomocnikom. Mam nadzieję, że w 2013 r. będzie jeszcze więcej postów i coraz lepszych. :D

 Dziękuję !


fotograf i pomocnicy :)

7 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :-))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolaż ze zdjęciami :)
    Życzę Ci spełnienia marzeń w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oby kolejny rok przyniósł mnóstwo pozytywnych niespodzianek

    OdpowiedzUsuń
  5. oby w tym roku było więcej uśmiechów i radości! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Looks like you had such a great year! So many stunning outfits!

    Following you via GFC,hope that you can check out my blog,
    have a nice week & a Happy New Year,

    devil-wears-gabbana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. looks like a super year :D!

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    OdpowiedzUsuń