poniedziałek, 17 grudnia 2012

collar with studs

Hejooo :)  Dzisiaj chcę Wam pokazać zestaw z moją nową, ukochaną koszulą. Jest biała i zwykła, ale uwielbiam ją za kołnierzyk z ćwiekami.
Koszule mogłabym nosić codziennie. Świetnie się w nich czuję i mam na nie zawsze tysiąc pomysłów. Nie mogłabym się rozstać z chociaż jedną z mojej szafy.
A Wy macie coś takiego, czego byście nie oddały za żadne skarby? ;)


 sweterek - Bershka, koszula - Reserved, spodnie - Stradivarius, bransoletka - stoisko z biżuterią 

23 komentarze:

  1. Koszula faktycznie bardzo fajna! :) W mojej szafie jest sporo takich rzeczy m.in. kwiecista sukienka - bardzo mi się podoba i raczej nikomu nigdy jej nie oddam, kolorowy sweterek też, koszula jeansowa - niby całkiem zwyczajna, ale bardzo ją lubię. :)

    Dzięki za odwiedziny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wszystko zestawiłaś. Sama często tak noszę szczególnie do szkoły. Bardzo fajne kolorki, a kołnierzyk bomba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor sweterka i fajna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też uwielbiam koszule, idealnie pasują do wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  5. such a nice outfit *_* your blog is very good and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cześć, bardzo fajne, pomysłowe outfity !
    zapraszam : www.imcarlaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm... Werka, masz kozak koszulę! Nic nie kocham bardziej od kołnierzyków z ćwiekami :) Ja bym chyba nigdy nie mogła się rozstać, z którąś z moich par butów, to do nich jestem najbardziej przywiązana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie <33
    Wesołych Świąt <33

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczny masz sweterek! I koszula cudowna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie to razem wygląda...
    Moją uwagę najbardziej przykuł sweter-genialny jest:)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie na http://make-me-trendy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wcale się nie dziwie, koszula jest genialna :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna koszula i sweterek:)

    zapraszam do mnie na KONKURS;) do wygrania BUTY;) Jesli masz ochote;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiamy ćwieki! Takie koszule możesz robić sama - ćwieki na allegro kosztują grosze, a nabijanie jest bardzo proste, wychodzą świetne rzeczy, polecam! Zajrzyj też do nas, będzie nam bardzo miło :) Zaczynamy małżeńskie modowe blogowanie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny sweterek! :) pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny sweter, koszula i bransoletka ;d

    Zapraszam do mnie:
    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com
    Oraz do polubienia mojego profilu, na Facebooku
    http://www.facebook.com/pages/Uliczna-Moda-Na-Co-Dzie%C5%84/210271709073998?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  16. cute studded collar - love it!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. cudownie wyglądasz! ♥

    Obserwuję i zapraszam w wolnej chwili ;)
    http://prohibited-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz pięknie ! :)
    koszula świetna :)
    obserwuję i pozdrawiam ;*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń